Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Poleć nas znajomym i zbieraj punkty! Super Czytelnia :: BLOG Najszybsze informacje poprzez BLIP.pl Super Czytelnia :: Ważne informacje na e-m@il Super Czytelnia :: Zarabiaj z nami! KONKURS na Sklep Roku 2008 w Sieci NEXTRANET

varia

  • Varia. Roztrząsania i poglądy literackie - ebook

    Varia. Roztrząsania i poglądy literackie - ebook

    Data dostępności: 20.06.2011

    Data publikacji: 01.03.2008

    Publikacja pochodzi z bazy Polskiej Biblioteki Internetowej. Książka cyfrowa została przygotowana w najwygodniejszym formacie ePub, który umożliwia komfortowy odczyt na większości czytników e-booków na świecie wspierających standard ePub oraz w aplikacjach mobilnych na telefonach, tabletach itp. Format umożliwia intuicyjną zmianę układu tekstu, powiększania i pomniejszania rozmiaru czcionki. Ciesz...

    Cena: 0,00 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
  • Varia z literatury, historyi, archeologii i przyrody - ebook

    Varia z literatury, historyi, archeologii i przyrody - ebook

    Data dostępności: 20.06.2011

    Data publikacji: 01.03.2008

    Publikacja pochodzi z bazy Polskiej Biblioteki Internetowej. Książka cyfrowa została przygotowana w najwygodniejszym formacie ePub, który umożliwia komfortowy odczyt na większości czytników e-booków na świecie wspierających standard ePub oraz w aplikacjach mobilnych na telefonach, tabletach itp. Format umożliwia intuicyjną zmianę układu tekstu, powiększania i pomniejszania rozmiaru czcionki. Ciesz...

    Cena: 0,00 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
  • Raport o stanie komunikacji społecznej w Polsce, sierpień 1980-13 grudnia 1981 - ebook

    Raport o stanie komunikacji społecznej w Polsce, sierpień 1980-13 grudnia 1981 - ebook

    Data dostępności: 19.08.2023

    Data publikacji: 19.08.2023

    Jerzy Mikułowski Pomorski, Obraz kryzysu komunikowania masowego PRL odczytany po ćwierci wieku Walery Pisarek, Słowo wstępne Walery Pisarek, Wstęp I. Przemiany świadomości społeczeństwa polskiego II. Zainteresowania społeczne a sposoby ich zaspokajania III. Postawy wobec mediów IV. Selekcja odbiorcza mediów V. Prasa jako informator i komentator bieżących wydarzeń VI. Rynek informacji prasowo-radiowo-telewizyjnej VII....

    TANIEJ 5 %
    Cena: 10,00 9,00 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

Najchętniej kupowane

  1. 1.Sport
  2. 2.Dziennik Gazeta Prawna
  3. 3.Przegląd Sportowy
  4. 4.Lotnictwo Aviation International
  5. 5.Tygodnik Powszechny
  6. 6.Newsweek Polska
  7. 7.Tygodnik Do Rzeczy
  8. 8.NIE
  9. 9.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  10. 10.Plus Minus